Dzisiaj trzecioklasiści wystąpili w roli nauczycieli uczniów klasy drugiej, których zaprosiliśmy na podsumowanie działań Hour of Code. Starsi i bardziej doświadczeni uczyli zasad gry "Złapmy Lwa" oraz "Programowania z krabem". Wspólne zajęcia zaangażowały wszystkich uczestników. Dla jednych były nowością, a dla drugich ciekawą formą sprawdzenia swoich umiejętności. Ostatnie dni w szkole udowodniły, że uczniowie klasy trzeciej potrafią być w pełni samodzielni i zaradni :)
Zapraszam do obejrzenia relacji podsumowującej nasze zadania projektowe, czyli różne ćwiczenia związane z nauką programowania.Strony
- eTWINNING
- ULUBIONE
- ĆWICZENIA
- W KLASIE
- GALERIA PRAC
- OSIĄGNIĘCIA KLASY
- ZADANIA PROJEKTOWE
- PROGRAMOWANIE W RUCHU
- DŁUGOPISY 3D
- ZDALNE NAUCZANIE
- Klasa 1B
- OSIĄGNIĘCIA KLASY
- Cultural STEM
- ORTOGRAFICZNA WYPRAWA
- ZNAJDŹMY WSPÓLNY JĘZYK ... OJCZYSTY
- LITTLE SEEKERS
- THE SEVEN WONDERS OF MY CITY
- BIG DRAGON
- JAJKO Z NIESPODZIANKĄ
- WŁADCY POLSKI
- ENCODED FOR FUN
- MATEMATİK HER YERDE (Mathematics is everywhere)
- KRONIKA
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz